loading...
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد
سید محمد جواد جوادی بازدید : 306 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

نشست سیاسی بصیرتی شورای مرکزی بسیج با حضور آقای ملکی معاون علمی سپاه الغدیر در تاریخ دوشنبه 94/09/23 در اتاق کنفرانس دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آقای رضا برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد به معرفی اعضای شورای مرکزی بسیج پرداخت و سپس مختصرا گزارشی از عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را به آقای ملکی ارائه داد.

سپس آقای ملکی به ایراد سخنان خود پرداختند. ایشان در ابتدای سخنان خود از حساسیت شغل معلم در شرایط امروزی کشور گفتند و هم چنین بر حساسیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان در جامعه و در میان دانشگاه های کشور تاکید کردند.

ایشان در ادامه دانشگاه را محل تحصیل علم و تخصص نامیده و خاطر نشان کردند: علم و تخصص بدون تعهد نتیجه‌ای جز ویرانی به بار ندارد. فلسفه وجودی بسیج و تشکل‌هایی مانند آن دمیدن روح تعهد به پیکره دانشجوی متخصص است. البته این به آن معنی نیست که ما علم را کنار بگذاریم. با توجه به سخنرانی های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص ارزش علم و تاکید بر رشد علمی ، علم جز لاینفک پیشرفت برای جامعه اسلامی است.

ایشان سپس مثال پیشرفت علم در صنعت هسته‌ای و ماجرای غنی‌سازی ۲۰ درصد را نشان همت دانشمندان متعهد کشور دانستند.

آقای ملکی در ادامه مسئله افزایش بصیرت را برای دانشجو به خصوص برای اعضای شورای مرکزی یک امر مهم و بسیار تاثیرگذار در کمک به پیشرفت کشور قلمداد کردند.

در انتهای جلسه ایشان شورای بسیج را به مثابه یک پیکره دانستند که اگر عضوی از آن بیمار باشد بقیه نیز تاثیر می پذیرند و اگر تمام اعضا به خوبی کار کنند بسیج در راستای اهداف انقلاب به پیشروی خود ادامه خواهد داد.

 

 

سید محمد جواد جوادی بازدید : 440 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

دیدار منتخب شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با سردار محمدکاظم میرحسینی فرمانده پادگان آیت الله خاتمی یزد.

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج منتخبی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد با سردار سرتیپ محمدکاظم میرحسینی فرمانده پادگان آیت الله خاتمی یزد دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه مسٔولان سازندگی و آموزش و مسٔول پایگاه گزارشی از فعالیت های انجام شده در پردیس را به اطلاع ایشان رسانده و سپس سردار میرحسینی به ارایه نکاتی پیرامون هفته بسیج و هم چنین نقش معلم در جامعه پرداختند.

ایشان با استناد به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شغل معلم شغل انبیاست. نقش معلم را اساسی خوانده و به این نکته اشاره کردند که اگر ارزش حقیقی این شغل فهمیده و به آن توجه شود ، تمام مسائل و موانع برطرف خواهد شد.

و از دانشجو معلمان تقاضا کردند که این سنگرها را حفظ کنید که اثرگذاری آن فرای تمام امور است.

در بخش دیگری از این دیدار ایشان به بیان نقش معلمین در تمام مراحل حساس کشور از جمله جنگ تحمیلی پرداختند. ایشان مشارکت آموزش و پرورش در جنگ را 65٪ و امروزه در شرایط حساس بیش از گذشته دانستند.

در پایان این جلسه خطاب به دانشجومعلمان ابراز داشتند که قدر معلمی را بدانید. شما از اساسی ترین و اصول ترین نقش ها برخوردارید ، پیرو ولایت فقیه باشید و تمام همتتان بر این باشد که فرهنگ انقلاب و اسلام حقیقی را در مداس و جامعه نشر دهید.

ایشان نقش دانشجویی را در دانشگاه مهم دانسته و از بسیجیان خواستند که همچون پیام امام ، پاسدار سیاست های نظام و اصول نه شرقی و نه غربی که اساس آن ظلم ستیزی است باشید ،‌در برنامه های خود به گونه ای عمل کنید که بیشترین اثرگذاری را داشته باشد و تمام سعی‌تان تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی و متعهد باشد.

 

 

 

 

 

 

 

adel بازدید : 631 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

واژه دانشجو، به اندازه کرامت و تقدسش، وسیع و پردامنه است. آن قدر پر افق که هرگاه به هر سوی کرانه اش انگشتی اشاره بریم، نسیمی تازه از معنا می یابیم و چقدر با معنی و صحیح گفت شهید بهشتی که : دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

سید محمد جواد جوادی بازدید : 167 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

چهارمین کنگره عروج آسمانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد در تاریخ 1 و 2 آذرماه برگزار می شود.

به گزارش بسیج دانشجویی:

محمد شاداب‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد با اعلام این خبر توضیح داد: چهاردهمین کنگره آسمانی عروج با برگزاری یادواره شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شهید مدافع حرم «شهید محمدحسین محمد خانی» در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزارخواهد شد.

وی گفت: این کنگره بعد از نماز مغرب و عشاء روزهای اول و دوم آذرماه سال جاری در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود و ساعت فعالیت نمایشگاه نیز از ساعت 20 تا 22 خواهد بود.

شاداب‌فر افزود: شهید محمدحسین محمدخانی دانشجو و فرمانده سابق حوزه شش بسیج امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بود، که در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.

سید محمد جواد جوادی بازدید : 203 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

برگزاری نمایشگاه عکس دجال‌واره از 1 تا 6 آذرماه

نمایشگاه عکس دجال‌واره از ۱ الی ۶ آذرماه در نمازخانه پردیس برگزار می شود.

به گزارش بسیج:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در خصوص آگاه سازی نسل جوان و روشنگری اقدامات خصمانه دشمن در هفته بسیج به برگزاری نمایشگاه عکس به مدت یک هفته اقدام می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد جواد جوادی بازدید : 179 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

جلسه شورا مرکزی بسیج سه‌شنبه 94/08/26 در اتاق بسیج دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

1- نشست سیاسی دوشنبه 94/09/02

2- نمایشگاه عکس دجال واره 1 تا 6 آذرماه

3- امتحان بینش سیاسی مختص ورودی های 93 و 94 از 7 تا 14 آذرماه

4- پیگیری مدارک اعضا جهت صدور حکم

5- مسابقات جام دیجیتال ترم بهمن 94

6- ایجاد صفحه اینستاگرام بسیج

7- بدرقه دانشجویان اعزامی به اربعین حسینی

8- پیگیری ایجاد اتاق بسیج در بلوک ها

9- یادواره شهدا

10- راه اندازی تابلو اعلانات

11- بررسی ادامه دادن اردو جهادی

 

 

 

 

adel بازدید : 181 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به ضرورت انتقال دو مقوله معرفت و احساس مسئولیت شهدا نسبت به انقلاب، بین نسل جدید گفت: مرقد شهدای گمنام در دانشگاه‌ها سند شرافت جامعه دانشگاهی است.

adel بازدید : 126 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شاهنامه اربعین به وجود آید چه خواهد شد و کسی که حماسه سرای اربعین باشد قطعا در این راه ستایش می‌شود به یاد داشته باشید که اربعین غربتکده نیست و اگر می‌کده هم باشد با شراب اقتدار الهی مست می‌کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی)





    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 2,679
  • بازدید کلی : 33,200
  •